Având la îndemână varietatea de opțiuni pentru o afacere care dorește să-și facă produsele și serviciile disponibile pentru masele online, aceasta poate fi prima întrebare pe care o întrebați: Care este cea mai bună modalitate de a accepta plăți online? Pot urma întrebări ulterioare: Ce metodă se va potrivi cel mai bine afacerii mele și clienților mei? Cât de mult va costa? Merita? Fiecare proprietar de afaceri poate răspunde diferit la primele trei întrebări, dar pentru orice afacere, întrebarea „merită?” se poate răspunde cu un DA răsunător. Indiferent de afacerea în care vă aflați, există modalități de a vă crește veniturile online, făcând vitrina dvs. disponibilă 24/7 pentru o piață mondială. Nu vă limitați la clienții locali; aveți potențialul de a vă extinde orizontul pieței țintă fără discernământ. În acest articol, vom discuta primele două opțiuni de acceptare a plăților pentru comercianții cu amănuntul atunci când iau prima decizie de a se angaja în comerțul electronic.
Recent, multe companii bazate pe cărămidă și mortar și-au închis porțile din cauza persistenței economiei sărace a acestei țări. Locațiile din vitrine poartă cu ele povara unei cheltuieli mari și nevoia absolută de a atrage vânzări sau de a închide. Retailerii inteligenți au reușit să absoarbă o parte din această pierdere, mutându-și atenția de la vânzarea față în față la vânzarea online. De asemenea, au atras o mulțime de clienți noi și fideli în vitrinele lor online, adunând clienți care nu erau disponibili anterior din cauza prezenței concurenților lor dispăruți. Oamenii nu fac doar cumpărături online din confortul propriei case în zilele noastre. Având în vedere cum trăim într-o societate „Îl vreau ACUM”, piața se îndreaptă și mai mult către site-uri mobile de comerț electronic. Un potențial client ar putea fi blocat în trafic și să nu uite că trebuie să comande o lampă spate pentru camionul său. Compania care obține această afacere este compania care se extinde la clientul care are nevoie pe loc. Doar gândirea la situațiile potențiale în care un cumpărător ar folosi platforma dvs. de cumpărături online ar putea genera o listă formată din sute de exemple, dar nimic din toate acestea nu înseamnă nimic dacă nu sunteți pregătit să acceptați plăți online într-un mediu sigur și securizat.
Să ne uităm mai întâi la ceea ce este cel mai frecvent recomandat ca opțiune de acces pentru „începători” pentru acceptarea plăților online: PayPal. Cunoscut la nivel mondial pentru integrarea cu (și ca proprietate a) eBay și ușurința sa de utilizare, PayPal ajunge să fie alegerea majorității noilor gateway-uri de plată online ale comercianților. Un gateway de plată este definit ca un furnizor de servicii de aplicații de comerț electronic care autorizează plățile online pentru companii. PayPal poate fi potrivit pentru afacerea dvs. la început și vă poate ajuta să vă pricepeți la vânzarea și procesarea plăților online, dar în lumea comerțului electronic, nu este văzută ca o soluție permanentă dorită. Unul dintre avantajele majore ale utilizării PayPal este că nu percepe o taxă lunară de întreținere a contului. Acest lucru poate fi important pentru dvs. dacă abia începeți în comerțul electronic și nu sunteți sigur de cât de multă procesare online veți face cu adevărat și dacă merită să investiți într-o opțiune de procesare a plăților mai profesionistă. Dacă intenționați să vă vindeți mărfurile pe eBay, cu siguranță aveți nevoie de un cont PayPal pentru a accepta plăți prin site-ul de licitație. Dacă ați trimis plăți prin PayPal în trecut, este destul de simplu să faceți tranziția contului pentru a putea accepta și plăți.
Acum, pentru lucrurile rele: da, PayPal este ușor de configurat și de înțeles, dar din partea clientului dvs., un comerciant care se bazează pe PayPal pentru a accepta plăți este văzut ca o afacere mai puțin demnă de încredere, mai puțin stabilită, potențial neprofesională. Procesul de plată al clienților dvs. este întrerupt. La finalizare, clientul dvs. este dus pe site-ul extern al PayPal pentru a finaliza tranzacția, forțând clientul să se înregistreze pentru un cont PayPal dacă nu are deja unul. Dezavantajul major al acestui lucru este că este posibil ca clientul dvs. să nu vrea să se înscrie la PayPal. Această reacție plauzibilă va duce la pierderi de vânzări. Nu vom analiza taxele de tranzacție aici, deoarece acestea sunt în continuă schimbare, dar, în general, PayPal preia o parte considerabil de mare din fiecare vânzare. PayPal nu se integrează vizual cu vitrina site-ului dvs., ceea ce înseamnă că nu puteți personaliza culorile, fonturile, titlurile sau menține un aspect compatibil cu imaginea mărcii dvs. Un ultim dezavantaj al bazarii pe PayPal pentru a procesa plățile clienților online este că, după finalizarea procesului de finalizare a comenzii, nu aveți acces la datele vitale ale clienților. Nu ai aflat nimic despre persoana care tocmai a cumpărat de la tine: unde locuiește? Cum au auzit de compania ta? Au găsit site-ul tău ușor de navigat? Toate aceste informații despre construirea relațiilor sunt pierdute pentru tine. Dacă vă dați seama cât de importante sunt aceste informații pentru dezvoltarea afacerii dvs., veți dori să treceți la o altă poartă de plată cât mai curând posibil.
Să presupunem că ați creat un cont de comerciant PayPal, dar doriți să oferiți online o imagine mai profesională a companiei dvs. Puteți păstra PayPal pe site-ul dvs. ca opțiune de plată disponibilă clienților dvs. care ar putea prefera să plătească prin intermediul lor. Este important să oferi ceea ce este cel mai convenabil pentru piața ta. Poate doriți să așteptați și să vedeți ce tip de volum de procesare a cardului de credit efectuați atât prin PayPal, cât și prin cea de-a doua opțiune a gateway-ului de plată, Authorize.Net, apoi decideți dacă doriți să păstrați una sau ambele opțiuni de plată prezente pe site-ul dvs. Authorize.Net poate permite cumpărătorilor dvs. să introducă informațiile de plată direct pe site-ul dvs. Nu-ți obligă clienții să se înregistreze pentru un cont terță parte și păstrează aspectul site-ului tău constant. Acceptând plăți direct pe site-ul dvs., proiectați o imagine mai profesională către potențialii clienți. Când se face o achiziție, acele fonduri sunt depuse direct în contul bancar al companiei dvs. Din păcate, există întotdeauna un dezavantaj: Authorize.Net vă percepe o taxă lunară de serviciu. La fel ca PayPal, există o taxă fixă de tranzacție care însoțește fiecare achiziție. Trebuie să configurați un cont de comerciant (un cont de comerciant permite companiei dvs. să accepte cărți de credit) la unul dintre revânzătorii Authorize.Net, dar acest lucru nu este neapărat un negativ, deoarece orice companie va găsi un cont de comerciant esențial pentru supraviețuirea afacerii, mai ales dacă au, de asemenea, o locație din cărămidă și mortar. PayPal nu este o opțiune atunci când efectuați tranzacții față în față.
Răspunzând la întrebarea principală a acestui articol, „care este cea mai bună modalitate de a accepta plăți online”, depinde cu adevărat de dvs. și de situația companiei dvs. Doriți să testați apele pentru a vedea dacă o soluție de comerț electronic este ceva care v-ar construi profitul? Utilizați PayPal pentru câteva luni și vedeți cum vă descurcați. Sunteți o companie mai mare care face sute sau mii de vânzări în fiecare zi? Nu aș ezita să fac un salt imediat în Authorize.Net; veți ajunge să economisiți mai mulți bani și să primiți plățile în așa fel încât să anulați orice idee ca o taxă lunară de serviciu să fie privită ca o grevare.
© 2010 Lorraine Wolfe